KOMMUNAL SERVICEKULTUR ANALYSE 360⁰
DEF’s Kommunale Servicekultur Analyse 360⁰ giver dig essentiel viden, som du kan bruge til at forbedre det generelle erhvervsklima i din kommune og gå fra en myndigheds- til en servicekultur.
Vi spørger brugerne (virksomheder og / eller borgere) i teknik, miljø og Jobcenter, om de er tilfredse med den kommunale service på række centrale serviceområder: Information, engagement, medarbejdernes tilgængelighed, betjening mv.
Resultaterne er operationelle og anviser kommunale udfordringer og styrkepositioner samt anbefalinger til prioritering af fokusområder i kommunens service over for brugerne.
Målet er at give din kommune et solidt ledelsesmæssigt værktøj, anvisninger til forbedring af den kommunale service og nedbrydning af administrative barrierer for erhvervslivet i kommunen.
Analysen er lavet i tæt samarbejde med en række af DEF’s kommunale medlemmer og er inspireret af den svenske evalueringsmodel Nöjd Kund Index, som foretages af Stockholm Business Region.
EKSEMPEL PÅ ANALYSEPROJEKT
Nordfyns Kommune:
Kommunen fik lavet en Kommunal Servicekultur Analyse, som måler virksomhedernes tilfredshed
med den kommunale service og anviser indsatsområder for at forbedre servicen i fremtiden.
Læs Nordfyns Kommunes analyse her
PRIS
- Normalpris:fra 31.999 kr.Prisen er uden moms.
Som medlem af DEF
får du rabat på analyserne.