SOCIALE MEDIER

Dansk Erhvervsfremme prioriterer en løbende og aktuel formidling af nyheder fra det lokale erhvervsfremmesystem til sine medlemmer og relevante stakeholders. Derfor gør vi en aktiv indsats på udvalgte sociale medier og bringer på disse platforme relevant nyhedsstof, emner til debat og aktuel information om dansk erhvervsfremme.

Ønsker du at være ajour og velinformeret omkring, hvad der rører sig på erhvervsfremmeområdet, så følg DEF på de sociale medier.

Vi er repræsenteret på følgende sociale medier via kanalerne herunder:

  • DEF på LinkedIn

    Dansk Erhvervsfremmes hovedside på de sociale medier, hvor informationer om lokal erhvervsfremme, foreningens holdninger, samt analyser, værktøjer og best-practice bliver formidlet og udvekslet blandt følgerne.

  • DEF - Videndeling for erhvervsfremmeaktører (Iværksættervejledere)

    En lukket gruppe for iværksættervejledere med særligt fokus på formidling af baggrundsviden og vejledningsredskaber, der sætter erhvervskonsulenter i stand til at levere stadig bedre vejledning af lokale iværksættere. Gruppen er målrettet DEF medlemmer og eksperter med særlig værdifuld viden på området.

  • Danske Iværksætterkommuner

    Dansk Erhvervsfremmes bibliotek af best-practice cases om det lokale arbejde med at sikre iværksættere de mest optimale rammevilkår. Beskrivelserne centrerer sig omkring fem forskellige aspekter af kommunernes arbejde med iværksætteri: fysiske rammer, iværksætterkultur, samarbejde, innovativ overførbarhed og fokuserede vejledningstilbud.

  • DEF på YouTube

    En videokanal med beskrivelser af arbejdet i den lokale erhvervsfremme samt introduktioner og tilbageblik på DEF events mv.